Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ "ΜΗ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ" ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Με μεγάλη μας χαρά, σας προσκαλούμε στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του 2ου βιβλίου της Γιώτας Παπαδημακοπούλου, "Μη με ξεχάσεις", που θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα από τις εκδόσεις ΜΑΤΙ. Η παρουσία σας, θα μας τιμήσει ιδιαίτερα...

Δηλώστε συμμετοχή στην εκδήλωση στον παρακάτω σύνδεσμο:


Παρουσίαση βιβλίου "Μη με ξεχάσεις" της Γιώτας Παπαδημακοπούλου, το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013 και ώρα 19.00μ.μ. στο Polis Art Cafe

Οι εκδόσεις Μάτι και η συγγραφέας Γιώτα Παπαδημακοπούλου, σας προσκαλούν στην πρώτη επίσημη παρουσίαση του δεύτερου βιβλίου της με τίτλο, 'Μη με ξεχάσεις', το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013, στις 19.00μ.μ. στο Polis Art Cafe.

Θα μιλήσουν οι:
Σάββας Προβατίδης (εκδότης)
Νατάσα Γκουτζικίδου (συγγραφέας)
Άρτεμις Βελούδου-Αποκότου (συγγραφέας)
και η συγγραφέας

Προλογίζει ο Βασίλης Χατζηιακώβου

Αποσπάσματα από το βιβλίο θα διαβάσει ο:
Γιώργος Κρομμύδας (ηθοποιός)

POLIS ART CAFE
Πεσμαζόγλου 5, Αίθριο Στοάς Βιβλίου
210-3249588

Είσοδος ελεύθερη

Η περίληψη του βιβλίου:
"Είμαι εγωκεντρικός, κρύβομαι πίσω από άνοστα αστεία, και παράλληλα αδυνατώ να πάρω αποφάσεις. Στα είκοσι έξι χρόνια της ζωής μου, έχω κάνει πολλά πράγματα για τα οποία έχω μετανιώσει. Περισσότερο απ' όλα, όμως, που δεν υπήρξα αρκετά τολμηρός, για να διεκδικήσω το κορίτσι που αγάπησα όσο κανένα άλλο. Τον πρώτο μου έρωτα... το μοναδικό μου έρωτα... την Αλεξάνδρα... την Άλεξ μου... την καλύτερή μου φίλη.
Πάντα πίστευα πως υπήρχε χρόνος. Πως όσα λάθη κι αν έκανα, θα ερχόταν η στιγμή που, επιτέλους, θα έβρισκα το κουράγιο να της μιλήσω με ειλικρίνεια, να της εκφράσω όλα όσα ένιωθα για εκείνην. Και όμως... ο χρόνος δεν είναι πάντα σύμμαχός μας. Καμιά φορά γίνεται πολέμιος των θέλω μας, τιμωρώντας μας με τον πιο σκληρό τρόπο.
Η Αλεξάνδρα παντρεύεται! Κι έχω μόνο μία εβδομάδα... μία εβδομάδα μέσα στην οποία καλούμαι να επανεξετάσω τη ζωή μου και να αναζητήσω τα λάθη μου, ακόμα κι αν δεν μπορώ να τα διορθώσω. Μία εβδομάδα για να καταλάβω τι πήγε στραβά. Πότε έγινα ο άντρας που είμαι σήμερα. Ο άντρας που δεν θα αποκτήσει ποτέ αυτό που πραγματικά ήθελε.
Ναι... αυτή είναι η τιμωρία μου... και είναι μεγαλύτερη απ' όσο μπορώ ν' αντέξω. Γιατί, ο μεγαλύτερός μου φόβος κινδυνεύει να γίνει πραγματικότητα. Γιατί, μια ολόκληρη ζωή, αυτό που φοβόμουν περισσότερο από κάθε τι άλλο ήταν ότι μπορεί να την έχανα... να έφευγε... να με ξέχναγε...

Με λένε Αντρέα, και αυτή είναι η ιστορία μου..."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου